תוכניות לבר / בת מצווה

המדרשה מציעה מגוון פעילויות ותכניות לבר או בת מצווה.
תוכניות המותאמות לחברי וחברות בני השמחה, ומאידך תכניות המתאימות לאירוע עצמו.
אנו מודעים לחשיבות הגדולה של יום בר המצווה, ונשמח לעזור לכם. מוזמנים בשמחה לצור עמנו קשר ואנו נתאים עבורכם את הפעילות המתאימה ביותר.

בר ובת מצווה

האפשרויות השונות:

משחק שלטים

משחק שלטים

חידון אינטראקטיבי בשיתוף הקהל והחברים. כל משתתף מקבל שלט דיגיטלי באמצעותו הוא בוחר את התשובה לשאלה המופיעה על גבי המסך הראשי. במשחק משולבות שאלות על בן/בת המצווה, שאלות על המקדש וסרטונים תוך מהלך המשחק. ניתן לבקש נושא עיקרי בו יעסקו השאלות.

מצגת חווייתית המועברת על ידי בן/בת המצווה

מצגת חווייתית המועברת על ידי בן/בת המצווה

יחד עם בני המצווה נלמד נושא הקשור למקדש - המקדש במהלך הדורות, החגים במקדש, שירת הלויים, הנשים במקדש ועוד. נכין מצגת המשלבת תמונות וסרטונים אותה יעבירו במהלך האירוע.

בניית דגם המקדש

דגם המקדש

במהלך האירוע יבנה דגם ענק של בית המקדש בשיתוף האורחים. בן/בת המצווה ייתנו הסבר קצר על מבנה המקדש וחשיבותו. ניתן להזמין את הדגם כתפאורה לאירוע. חתן/כלת השמחה יכולים לבחור נושאים שונים עליהם ידברו בשילוב המחשה על הדגם.

הפקת סרט בר/בת מצווה

הפקת סרט בר/בת מצווה

אפשרות להפקת סרט מלא - בשיתוף בני המצווה, סרט עלילתי, סרט לימודי, סרט על בסיס סיפור קיים ועוד, או צילום מספר קטעים קצרים כתוספת למצגת בר המצווה.

לבת מצווה - תכנית אוהל שרה

לבת מצווה - תכנית אוהל שרה

שלוש תחנות הפעלה סביב הניסים שהיו באוהל שרה אמנו: נר, חלה וענן. מתאים מאוד לפעילות עם חברות כלת השמחה או כפעילות בת מצווה כיתתית.

מזכרות ופעילות יצירתית

מזכרות ופעילות יצירתית

ניתן להזמין דרכנו צנצנות 'קטורת' קטנות, מגנטים עם 'תפילה לבניין המקדש' או שיתוף חברות בת המצווה בסדנת תכשיטנות ליצירת מחזיק מפתחות עם תליון של המקדש.

צילום מגנטים במהלך האירוע

צילום מגנטים במהלך האירוע

ניתן לשלב צילום מגנטים על רקע המקדש שילווה את האירוע ויינתן כמזכרת.

תפאורה לאירוע בר או בת המצווה

תפאורה לאירוע בר או בת המצווה

ניתן לשכור את תערוכת דגמי כלי המקדש, תמונות קנבס מעולם המקדש, דגם של המשכן או של בית המקדש - כתפאורה לאירוע בנושא המקדש.