הצגות המדרשה

צחי וארזי

גני ילדים

צחי וארזי במסע לירושלים
בהצגה נפגוש את צחי - אשר השתתף בשחרור ירושלים - ואת ארזי אחיו הצעיר (בובת ענק). ארזי למד בגן על הרב שתקע בשופר ולא מבין על מה ולמה... יחד עם צחי וארזי הילדים יצאו למסע בעקבות הר המוריה.

סוד ארון הברית

יסודי וחטיבה

סוד ארון הברית
בהצגה נלווה את שמעון ויואב, זוג פועלים שחופרים מתחת להר הבית לאחר מלחמת ששת הימים, בהוראת הרב גורן והרב גץ על מנת למצוא את ארון הברית. נפגוש את יאשיהו המלך, חולדה הנביאה, שפן הסופר, הכהן והגדול ושני כוהנים שמנסים לגלות תעלומה מסתורית בתוככי בית המקדש!

הצגות שנתיות נוספות

הצגת מיכה והנבל החמוד

מיכה והנבל החמוד

יום אחד קם הנבל החמוד והחליט שאינו רוצה להיות עוד נבל. הנבל פוגש את מיכה ושמואל הכהן ויחד הם יוצאים לסייר ברחבי המקדש במטרה להכיר את כלי המקדש. בדרכם יכירו הנבל, מיכה והילדים את מנורת הזהב היפה, את שולחן לחם הפנים ההדור, את כיור הנחושת המיוחד ואת מזבח הזהב הריחני.

גילאים: גן וכיתות א'- ב'. מתאים למסיבות סידור!

הצגות תקופתיות

כד קטן

גני ילדים

כד קטן
הצגת כד קטן מציגה את סיפור חנוכה מנקודת מבטו של יאיר, בן ל'משפחת הכדים' השוכנת בלשכת השמנים. ביחד עם יאיר יחוו הילדים את סיפור החנוכה המסורתי, ילמדו על הפקת שמן הזית למאור ויכירו את כלי הזהב בהיכל. ההצגה משולבת בתיאטרון בובות, תצוגת דגמי כלי המקדש ובהפעלת הילדים.

מתנת החנוכה

יסודי

מתנת החנוכה
דני, ילד בן זמנינו, מקבל מסבתא סביבון כמתנת חנוכה. באורח פלא הסביבון מגלגל אותו אל תקופת החשמונאים, בו הוא פוגש את אלישיב הכהן, פרח כהונה בן גילו. במהלך המפגש המשעשע בין הילדים, מבין דני מה באמת התרחש בתקופת בית המקדש ואף מסייע לכהנים במציאת בפך האבוד. מעניין מאיפה הוא ידע?

זה הזמן לאפיקומן

יסודי

זה הזמן לאפיקומן
אלעזר ואיתמר איבדו את קרבן פסח שלהם ובזמן החיפושים אחריו הם פוגשים באנשים שונים ומשונים. ובעודם מחפשים את ההלכות פסח לומדים!